Normal mi kızlar daha geçen hafta gittim kontrole çok şükür herşey yolundaydı diger randevum 10 aralıkta tam 32 olunca ama 2 gündür sanki hareketlerinde azalma var zaten çok hareketli değildi benim kızım çok tembeldi ama 2 gündür iyice azaldı gibi geçen sağlık ocağında ki ebe hareketleri azalır yeri daralıyor demişti ondan olabilir mi