gamzeozer16 Kızlar bursa şehir hastanesinde kürtaj olan varmı yada bir bilgiisi olan kürtajla ilgili eşinizin imzasımı gerekiyor nasıl oluyor aradım ama tam bilgi alamamıştımda bilgisi olana sorayım dedim
pyymamm gamzeozer16 zübeyde hanım acıkken bende kanamam var diye kürtaja alcak oldular daha bebek olusmamıstı keseyi göremediler sözde . O zaman eş falan sormadılar hiç bana direk kürtaj evraklarını koydular önüme
2kezanne gamzeozer16 bence sen kurtaji nasil yaptıklarını sor ama hastaneye sorma disardan olanlara ben sevkette oldum agzima sıçtılar 2 saat kendime gelemedim canli canli masada ölüyorum sandim bence hic ugrasma maddi gücün varsa git ozelde ol eger mecbur olman gerekiyorsa
gamzeozer16 2kezanne evet önce yapıyoruz dediler muayne ettiler sonrada daha önce sezrryan oldugum icin yapmıorlarmış özele gidicem bende
gamzeozer16 pyymamm teşekkürler yapılmıyormuş zaten kandırıyolar resmen önce yapılıyor diyip sonra yapılmıyo diyorlar
pyymamm gamzeozer16 onu bilmiyorumda kendi doktoruma gidince gayette kese yerindeydi onlara tamam desem kürtaja sokuverceklerdi yani güvenmedim apar topar insan kürtaja mı alınırmış sonucta