Merhaba arkadaşlar, bugün doktorda kontrolüm vardı yarın idrarda protein ve şeker tahlillerim yapılacak o tahliller sonucunda hastaneye yatışım yapılacak preeklampsi var mı yok mu diye bugüne kadar 5.ay itibariyle tansiyon hapı alıyorum daha önceki doğumumda preeklampsi öyküm vardı ve tahlil sonucuna göre ilaç almaya başlamaıştım şimdi ise bu şekilde yükselmesini engellemeye çalışıyoruz ama çocuk için endişeliyiz. Kilo alımı yavaşladı şuan da 2 kg bu arada yarın 33. Haftama giriyorum ve doktorda 34. Hafta da doğumunu gerçekleştirebiliriz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? doğunca küveze alınırmı çok stres yaptım çok üzgünüm😔