Merhaba kızlar ben Cumartesi akşamı sezeryan oldum ve dün hastaneden taburcu ettiler ayağa kalktığımda yada az bişey dik oturduğumda sezeryan yerinde sızlama oluyo bugün doktora gidicem ama eğer bildiğiniz bu sızıyı geçirecek bişey varsa bana yardımcı olursanız sevinirim iyleşmem için yürümem gerek ama yürürken aşırı sızlama hissediyorum