Dün sağlık ocağında tsh ölçümü yaptırmıştı. 18+5 gebeyim daha önce de gebeliğin başında yaptırmıştım. Dün sonucum 4.93 çıktı çok moralim bozuldu başımın ağrısından duramıyorum dünden beri. Kadın Doğum doktoruma attım ilaca başlaman gerek dedi ama ya bebeğim kötü etkilendiyse şimdiye kadar? Neyse dün gebeliğin başında yaptırdığım tahlili buldum sonuç 3.35miş ve doktorum buna sorun yok demişti. Halbu ki gebelikte değer 1-2 arasında olmalıymış eğer o zamandan önlem alınsa bu kadar yükselmeyecekti tsh 😭 sizlerin değerleri nasıldı 3.35 gerçekten normal bi değer miydi yoksa doktor ilgisizliğine mi maruz kaldım 😭😭😭