AylinKadir Bahar1 ikili testte bana tahminde bulundu sadece kız olabilir dedi bu haftasonu gidicem bakalım doğrumu bilindi yanlışmı😂 ama yinede biliyolar bi tahmin alabiliyosun
Esraozturk92 Bahar1 ikili test için 12+6da gitmiştim cinsiyetini görebildiniz mi diye sordum doktora öyle baktı kız dedi 🥰 28haftaligiz şuan
Merve_23 Ikili test kan tahlili ile yapılıyor cinsiyet öğrenlmsî ile alakası yokki, bebek daha çok küçük biraz zor görmeleri, cinsiyeti görse de. Yüzde yüz ihtimal vermez zaten
Busra979435 Haftaya bugün girdim esim heyecanından dolayı bugün git bakalım hastaneye diyor sizce gitsem cinsiyet belli olur mu özel hastaneye gidiyorum çok kararsızım gitsem mi gitmesem mi