Kızlar bugün 16+5 im .Benim başından beri çokta sorunlu geçmeyen bi hamileliğim vardı bikaç sefer mide bulantısı bazende karın kasık agrısı çekiorm.bikaç hafta önce bebeğimi çok net hissediodum hatta tatlı şeyler yiyince bebeğim sakinleşiodu.yada bana öyle geliodu.ama bu aralar sanki hamile değilmşm gbi karnımda indi zaten belirtm yoktu iyice yok oldu :(daha kontrolüme var ben hareketlerini çokça hissetmek istiorm sabırsızmı davranıorm ve moralmi bozcak şeyler yaşıorm bebeğim acaba ondan mı etkilenior çözemedm