Happy46 bir şey deyim mi ben de öyle oldum hatta doktor kıza benziyor deyip cıktığımızda eşim çok sevinmişti sonra bana sen erkek mi istiyordun neden hiç sevinmiyorsun falan diye kızmıştı ben tabi ki seviniyordum ama hep içimde erkek gibi doğmuştu ilk idrar testinde gördüğümde oğlum olacak demiştim kendime :)))