iremguerbuez benimde 49 günlük bebeğim var.38 . Haftada sezeryan oldum . Odaya başta kızım geldi sonra ben. Ardına çocuk doktoru kafasında solunum desteği için sert balon gibi birşey vardı inlemesi ve morarması varmış . Çocuk doktoru kucağıma dahi alamadan hemen yoğun bakıma dedi. Başta dört saat dediler, yaş ciğer deniyor bu duruma hemde. Sonra bir gün dediler sonra 72 saate kadar kalabilir dediler. İnan bende çok üzüldüm . Sütümü sağıp ona götürmem gerektiğini söylediler pompa getirdiler ağlarsan sütün gelmez dediler o yüzden inan üzelemedim sütüm gelmezse onu besleyemezsem diye. Ertesi gün yanına girmemize izin verdiler elleri delik deşik serumla besliyorlarmış vucudunda makinalar küvezde öylece görünce çok üzüldüm ama hep sütüne odaklan ona süt lazım iyileşebilmesi için dediler. Belirli sastlerde görmeye gittik. İkinci gün ilk defa kucağıma verdiler. Siz taburcu bebek yoğun bakımda kalacak dediler özel hastanede yaptım iki geceydi anlaşma tekrar ücretle kalacağımızı söyledik gitmedik ertesi gün tekrar verdiler kucağıma emzirme denemesi yaptırıp solunumunu izlediler, Üçüncü günün sonunda taburcu olduk çok şükür. Korkma korkulacak bir durum değilmiş her üç bebekten birinde olurmuş. Sezeryanda doğuma hazır olmadıkları için ciğerlerinde su kalırmış ama normal olsa kanala girip sıkışınca o suyu atarmış. Yada gebelikte çok idrar yolu enfeksiyonu geçirdiysen oda sebep olabilirmiş . Sakın üzülme sütünü sağıp bebeğine götürmeye bak azıcık olsa bile şırıngaya çek götür . Görünce çok üzülüyorsun ama sağlığı için mecbur böyle olmak zorunda, bana hemşireler dinlen işte ne güzel kızım jest yaptı uyuyup dnlenmem için falan demişlerdi hepsini terslemiştim doğru demişler yani. Şu saat hala ayaktayız 🤗Rabbim en kısa zamanda kavuştursun sizi 🤗