Bende öyle 2 senedir felan ilaç kullanıyordum aslında değerleri yüksek olanların hamile kalmalari çok zormuş ama çok şükür benimde hamilelikle beraber değerlerim yükselince ilacımın dozunu haftada 3 gün 50 ye çıkardı her ay geleceksin ve kontrol edeceğiz dedi dahiliyeye gidiyorum