Arkadaşlar merhaba bugün 15+2 doktor kontrolüne gittik ikili test iyi çıkmadı ama 3 lü yaptırmak istemedim varsa bir sorun benim çocuğum aldırmam dedim. Aslında biz cinsiyeti doğacağı zaman ögrenmek istedik. Doktor yanlışlıkla ağzından kaçırdı ve erkek annesi olacaksın dedi Allah sağlıklısını versin sizin cinsiyet belli mi? Buarada eşim tek cocuk olduğu icin baldız isim bulsun demişti oda kız olursa rüya erkek olursa Atlas Ege demişti şimdi ismi Atlas Ege olacak. 🤲🏻😍