Ben de bu hafta kontrole gittim 12.haftam bana da eşi aşağıda bebeğin zamanla çıkar yukarı sıkıntı değil dedi kanamam falan da olmadı hiç zaten bizde hamileliğin başından beri ilişki olmuyordu zaten ilk 3 ay geçsin diyorduk ama doktor ilişki yasak kanama olabilir ilişki olursa dedi inşallah çıkar ya ben de çok korkuyorum ilk çocuğum normalde 24.cü haftaya kadar çıkmasını bekliyoruz diyor internette doktorlar eşimin arkadaşının 33. Haftada çıkmış umarım bizimkiler de çıkar