3_kalp aman aynı yerden olmasın zaten kardeşim. Ben 3. Sezeryanımı 1 ay önce oldum.3. Kez aynı yerden kestiler mahvoldum 1 hafta, dikişler geriliyordu iyileştikçe,sancı giriyordu, ayağımı arkaya atıp gerdirince geçiyordu. Aynı yerden kesmekten deri inceldi sanırım.bilseydim ayrı yerden kesi yaptıklarını öyle isterdim bende. Çok şükür geçti ama 1 hafta zor oldu