Dua38 benım yanlız dikişlerim hep şiş ve kırmıZı şekilde kaldı ilk doğumum da da ikinci de de ikisini farklı doktor yaptı belki ddm ikinci de düzelir ama benım cildimle alakalıymış öyle dedi doktor düzelmiyor sanırım yaram😣 o yuZden şuan üçüncü sezeryan olcak ve ikinci bi kesi olcak çok kafama takıyorum hem görüntü olarak hemde en ufak bişey de sızlıyor hâla iki sene oldu doğum yapalı hâla ilk günkü gibi çok kişi gördüm benım gibi olana denk gelmedim herkesin ki hemen iyileşmiş 😔