Bu haftalarda oluyor canım benim de öyleydi, 36+5 oldum hala aynı 😊 Ayakta bir.sure.kalamiyorsun hatta değil mi, sanki belin kitlenip kalıyor,..
Son ana kadar böyle malesef.Bol.Bol. ayaklarının altına yastık.koyup dinlen, ve ya uyurken bacak.arana yastık al mutlaka ve belini destekleyen bir yastık daha koy yan pozisyonda yatarken daha rahat edersin 👍
Yastıkla akraba oldum ben aylardır 🤭😁 Doğum yapayım seni atacağım bu yataktan pis yastık diye kavga ediyorum 😂😂