Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim ve 4 gündür idrar sonrası kan geliyor normalde bi sıkıntı yok ama idrardan sonra kurulandığımda peçete kan oluyor doktoruma gittik bebekte ve bende bi sıkıntı çıkmadı bebeğin hareketleri de normal ama kan gelmeye devam ediyor ürolojik olabilir dedi doktorum başına gelen var mı