Baloglum93 Renkli olanları 30 da beyazları 40 da yıkanabilir diye okumuştum ama aldığımız bütün kıyafetler de hep 30 yazar. Hatta daha yükseğine atanlar da var. Kıyafetler aşırı küçülüyor. Ben 30 derecede az sıkma ile kısa süre yıkadım. Beyazları ayrı yıkadım renklileri ayrı. İki kere durulama yaptım. Çünkü kalıntı kalabiliyor. Bir de granül sabun tozu falan var organik. Duymuşsunuzdur. Az miktarda kullandım. Çünkü çok kirli çamaşırlar da ölçeği fazla tutarsın ama yepyeni kıyafetşer sonuçta. Bir de dışarıda falan kurutmadım. Balkonum müsait değil. Toz,toprak çabuk konuyor. Bir de tül keseler içinde de küçük minik çorapları bir arada yıkadım. Çünkü makine yutuyor sanki :)