Herkese merhaba, 3 aylık hamileyim ve yaklaşık 4 kilo aldım. Kilo kontrolü konusunda nasıl başa çıkarım bilmiyorum çok fazla kilo almak istemiyorum çünkü yapım vermeye hiç müsait değil. Benim gibi olan var mı? İlk başta çok alıp daha sonra stabil ilerleyen var mıdır? Yoksa bu şekilde mi devam ederim sizce?