KeriminAnnesi Uzanırken uyurken falan nasıl yatmalıyız sırtüstü yatmamız ne kadar dogru ben 18.0 haftalık gebeyim sırtüstü daha rahat hissediyorum siz kaç haftalık nasıl yatıyorsunuz kızlar 😊😊😊
mercimek Ben de 18+6 yım sırtüstü daha rahat hissediyorum ama genelde soluma yatmaya çalışıyorum, sırtüstü yatacaksamda sola doğru olup sırtımın altına yastık koyup öyle eğik açıyla yatıyorum🤷🏻♀️