30+5 olduk.. Birkaç gündür belimin sol tarafımda sol ayağıma da vuran bir ağrı var. 51 ile hamile kaldım şuan 60 kiloyum. Daha önce hiç bu kiloda olmamıştım. Doktor bu haftalarda normal olduğunu söyledi ama dayanamıyorum ağrısına. Sol ayağımı tam basamıyorum, topallar gibi yürüyorum. Bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı? 🤪😞