tgbactn Selam arkadaşlar. Benim yaşadıgım durumu yaşayan var mı acaba. Yatakta sol tarafıma yattıgımda göğüsümün altında bi uyuşma yanma hissi oluyor resmen aklım çıkıyor yaa 🤦♀️ 31 haftalık hamileyim
Guguk tgbactn benim de sağda oluyor bebeğin pozisyonuyla ilgili sıkıştırıyor büyük ihtimalle ayağı kaburgalara baskı yapıyor
Lindam tgbactn bende ilkin 24.cü haftada oldu sonra 34.cü haftada oldu ama öyle bir ağrı Yok. Bebek büyüdüğü için baskı yapıyor kaburgaya. Elinle hareket etmesini sağlarsan geçer. Ben parmaklarımla karnıma ufak ufak dokunuyordum Bebek yer değiştirdi geçti 😊
kertenkeleannesi tgbactn bu haftalarda oluyo demekki 😕 bende çok kötüydüm şimdi 34olduk biraz daha geçti gibi sanki ama o tarafa yatarken göğsünün altına çok ince bebek yastıkları oluyo ya ondan koy belki geçer ben öyle yapıyorum iyi geliyo
Ftm-Srgn Canim sanki kemigin kırılmış gibi oluyor demi o bebegin saci cikiyor ondan 35 haftalikta felan geciyor ben de de ayni durum vardi gecti