Arkadaşlar 38+6 günlük hamileyim ve 3 gündür belim ağrıyordu dün gece sol böbrek tarafım öyle bir ağrımaya başladı ki ağladım resmen saatlerce bugunde beni ağlattı ağrı doktorumu aradım sordum zamanında böbrek kumu dokmuştum yine mi diye aklımıza geldi doktorum bebeğin baskı yaptığını damardan ağrı kesici de vurulsa fayda etmeyecegini bu ağrıyı çekmek zorunda olduğumu söyledi.Bebegim 4 kilo ya yakın görünüyor ultrasonda normal doğum içinde umutsuzluk içindeyiz biraz kontrolüm cumartesi günü ama o kadar kötüyüm ki nefesim kesiliyor resmen yaşayıp buna bir tedavi bulan var mı ne yapmam lazım ne olur bişey söyleyin 😔😣😣😣😣😣😣