Merhaba bende 7haftalık hamileyim doktor araştırıyorum şehir hastanesinde randevu almak zor sürekli doktorlar dolu ve istediğim doktor denk gelmiyor, siz rastgelemi doktor tercih ettiniz bir sonraki randevuyu nasıl ayarladınız acaba doğumda kendi doktorunuz bulunacak mı yoksa nöbette kime denk gelirse o mu doğuma giriyor bilginiz varmı