Kadriye-melek1 Kızlar Merhaba! Normalde bebeğim baş pozisyonda dönmüştü hatta baya aşşagıya da inmişti doğum pozisyonuna yakın ama bugün gittiğimde kafasını tekrar yukarı çıkarmış böyle olup dönen var mı ? Birde bu hafta hiç kilo almamış
GamzeCan Kadriye-melek1 evet canım doğum anına kadar dönmesi mümkün. Haftaya alır canım o haftalarda bi duraksıyor. Kafana takma hergün bi muz mutlaka tüket
Kadriye-melek1 GamzeCan ilk Bebek olduğu için 40 beklemeyiz dönmezse 38e kadar 38 de alırız dedi 🙄 ben hiç istemiyorum sezeryan
Ecrin035 Kadriye-melek1 devlet hastanesi mi acaba bende 31+1 oldum normalde 3 Şubat ama 10 Ocak tahmini dedi
GamzeCan Gnca31 meraba akademi hastanesine erdem beye gidiyodm ama 30. Haftadan sonra erdem bey samandağ deniz hastanesine geçtiği için bende orda doğum yaptım