Merhaba .son adet tarihim 25 ekim. 3 gün önce kan testi yaptım acilden. Beta hcg değerim 5000 lerde cıktı. Bugün doktora gttim. Ultrasonda kesenin aşağıda olduğunu söyledi düşük riski olabilir dedı ve progestan kapsül yazdı .cuma günü tekrar gel dedi. Daha önceki ilk gebeliğim düşük olmuştu. Tekrar aynı şeyi yaşamam inşallah.