Bugün başka bi doktora göründüm normalde doktorum gelişimi 1 hafta önde görünüyo bebeğin diyodu ama bugünkü bebeğin kafası da büyük duruyo dedi bunun bi sorun olabilcegini mi düşünmeliyim dedim gerçi bütün vücudu gelişimi önde duruyo dedi zırvaladı bi panikleme geldi daha önce bu gibi bi sorunla karşılaşan oldu mu