dileksagir44 Kızlar 9+3um doktor idrar yolu sonuclarima baktı idrar yolu ekfeksiyonu var dedi bana asagıdan fitil verdi sizce zararlimi bide ne iyi gelir enfeksiyona ne yapsam gecer
lazkizi61_ dileksagir44 benimde o dönemlerde enfeksiyon denmişti ama bana ilaç vermedi doktorum bol bol su iç dedi gun de 3 lt su iciyodum ve düzeldi
SevincSaracc dileksagir44 fitil bende kullandım canım merak etme bi zararı olmaz rahatlıkla kullan ve gerçekten su çok önemli bol bol iç
sukranaslier dileksagir44 benimde aynıydı senin dönemlerinde doktorum toz verdi bir defa kullanımlık bir de bol bol su dedi İçmediğim zaman başlıyorum yanmaya
dileksagir44 Aliss_36 Sagol cnm doktor dedi en az gunde 2.3 litre su tuket dedi bide iliskiden kacin dedi ama cocuga bi zarari varmi
lazkizi61_ dileksagir44 ilk 3 ay ilişkiyi önermiyorlar banada ilk 3 ay demişti çünkü bebek yerleşiyor gelişiyor ne olur ne olmaz
Aliss_36 dileksagir44 ilk 3 ay ilişkiden uzak durmak en iyisi ya belkide o sebepten söylemiş olabilir,ama enfeksiyon için dediyse bi bilgim yok canım ne desem yalan olur.
lazkizi61_ dileksagir44 tam hatırlamıyorum bidahaki kan vermemde enfeksiyon düzeldi demişti aile hekimim çok uzun süre değildi ama