Cicimato_96 638320 Biraz rahatlattı 4 saat falan uyuttu en azından beni. Göğsümün altına yastık sıkıştırdım bir de yüksek yastikta yattim batma hissiyatını biraz olsun dindirdi. Insallah bugün tamamen geçer