Bugun ayrintili ultrasona girdim,doktor çocuğun sol akcigerinde su toplamasi oldugunu soyledi,kalbinin aort damarı her insanda solda bagli olurken damar bizim cocukta sagda bagliymis. Sivi alinmasini onerdi carsmbaya kadar sure tanıdı. Siviyi yollucaz 1 haftada hizli sonuc 1 ayda kesin sonuc cikar dedi. 1 haftalik sonuc temiz cikarsa korkmaya gerek yok igneyle siviyi bosaltiriz dedi. Yada olumsuz cikarsa gebeligi sonlandirmayi tavsiye ederim bnce sivi aldirin dedi 4 doktorla gorustum hepsixe ayni fikirler 3 doktoru arayarak ulastim biri kendi doktorumdu. Sizlerin basina geldimi naptiniz dünyam basima yıkıldı suanda cok kotuyum.. 19+2 yiz .. persmbe 20 olucaz