Gulsah555 Doktora 9 haftalıkken gittiğimde birdahaki muayenede cinsiyeti öğrenirsin dedi yarın gidicem kesin belli olur mu acaba cinsiyet partisi yapıcaktım ona göre hazırlık yapıcam ama belki göstermez belki doktor emin olmaz diye bişeyde yapamadım
1dem Gulsah555 21.haftanın içindeyim hala bilmiyorum. Devlettekilerin bazıları söylemiyormuş galiba bende öğrenemedim. Halbuki 2 seferdir erkeğe benziyor diyor ama net değil diyor🤷
Berfff2 Gulsah555 11+5 günlükken doktor erkeğe benzetti 12+2 günlüğüm bugunde erkege benzetti ama kıyafet alma emin olmam lazım dedi ☺️
-Susam- 1dem zorunlu mu bilmiyorum ama bize rapor vermişti doktorumuza vermiştik. Tüm organlarına el ayak parmaklarına hatta küçük diline bile bakmıştı doktorumuz ve yüzü 4d olduğu için belli oluyo imkanınız varsa yaptırın derim
Busrababacan61 Haftada net erkek dedi 😂 duyduğum kadarıyla erkekse erken gösterme olasılığı daha yüksek oluyor 🙄
Zeyk Busrababacan61 ay oğlum hep poposu dönüktü malesef erken haftalarda göstermedi o belli olmuyor..
Zeyk Gulsah555 16.haftandan önce parti yapma bence burada erkenden cinsiyet öğrenip sonradan değişen çok arkadaşımızın postunu okuduk.. haftan çok küçük kız bebegin klitoris i ile erkek bebeğin pipisi çok ayırt edilemiyor bazen o da yanlış tahmine sebep olabiliyor.
Busrababacan61 Zeyk o yüzden büyük ihtimalle dedim 😂😂 mesela banada çikolata ye bebek hareket eder dediler dünya kadar çikolata yedim oğlum kılını kıpırdatmıyordu maşallah 😂😂
Anne26 Erkek gibi yada kiz gibi derse yüzdesini sor canim 13. Haftamda erkek dedi yüzde kkac die sormustum %70 dedi bidakinede %100 dedi doktorum
Kbrckbln Gulsah555 oğlumuda 11 haftalıkken öğrenmiştim cinsiyetini şuan kızım olacak oda 11 haftalıkdı gösterdiğinde 🥰