Erva-1 yi akşamlar arkadaşlar. Gebelik son ayında, sarı ama aşırı koyu kıvamlı (pütür pütür kurumuş uhu gibi) leke gelmesi normal mi?
Akademisyenanne Erva-1 bende de yok diye biliyordum. Bugun alttan muayenede mantara rastladi doktorum.