Babyone Kızlae bu aralar ıdrara sık cıkmaya basladım hıc olmamıstı daha oncekı haftalarda. Bıde pecetemın ustunde beyaz akıntı ve bıraz pecetemın ıslandıgını goruyorum. Bu normal mı?
Babyone Emineasil1 burda okuyoruz bıseyler bende etkılenıyrm su gbı akıntı aslnda yogun degl az bısey ama 💆♀️
Ul22tu18 Ben 20+1 hamileyim bendede aynu durum oluyor Doktorum Normalmiş soyledi Akinti oluyorda o yüzden
Biranne00 Bizde 12 haftalığız bendede olduğu için geçen hafta doktoruma sordum çok normal olduğunu hatta gebelik ilerledikçe yoğunlaşıcağını söyledi