Merhaba, 16 haftalık hamileyim. Bugün cinsiyet öğrenmek için doktorumuza gittik ama bizimki yan yattığı için göremedik. Doktorumuz bebegin kalbinde ayrıca beyaz leke olduğunu bunun için mutlaka ayrıntılı ultrasona girmemiz gerektiğini söyledi. Daha önce bu durumu yaşayıp sağlığı yerinde olan var mı ya da sağlık problemi olan ? Bide bu şey neden oluşur? Teşekkürler..