Merhabalar, bugun indirdim bu uygulamayi size bir sorum olucak hanımlar gecen ay iki kez üst üste kimyasal gebelik yaşadım. Bu ay ise adetim 4 gün gecikti test yaptım 40 çıktı sonra üzeinden 4 gün daha geçti birdaha yaptırdım 345,7 çıktı. Her şey yokunda dedi doktorum ama hala bi korku var içimde sizce normal mi?