SezginEbruVural Kızlar bir kaç gündür karnımda kıpırdanmalar oluyo kalp atışı gibi falan hissediyorum da acaba bebeğim mi hareket ediyo yoksa ben mi öyle düşünüyorum 🤔
bilges SezginEbruVural bebgındr cnm bende 18 haftamda hissettim pıt pıt bısey atarmş gbı şuan 21 ı'm çok guzel bı duygu Allah nasıp etsın herkese☺🤗
SezginEbruVural MelisOnur bana da kız dediler bide kız bebekleri daha hareketli oluyomuş ne kadar doğru bilmiyorum tabi ☺🤗
MelisOnur SezginEbruVural annem de hep derdi kız bebeklerinin harketleri daha erken hissediliyo diye ama sonraki bebeklerimde daha erken hissettim tabiki ilk bebekte insan neyin nasıl olduğunu bilemiyo acaba gaz mı bebek mi bilemiyo insan ☺
Saganak Bende 17. Haftada hissetmeye başladım bugün 18 deyim çok zayıfım hiç kiloda almadım eşim elini koydu bugün o bile hissetti benimde kız aşırııı hareketli veee ne zaman ultrasona girsem doktor çok hareketli derdi.
SezginEbruVural Saganak karnınız çıktı mı peki benim çok az dışarıdan belli bile olmuyo kendi kendime takıntı yaptım 😔
Saganak SezginEbruVural sabah kaldığımda dümdüz benimde hiçbişi yok akşam sadece biraz çıktı gibi oluyor oda bence gaz ve yediklerimden çünkü her sabah kalktığımda sanki hala hamile değilmişim gibi bende takıyorum bazen benden geride olanların bile kocaman oldu fiziksel galiba 45 kiloyum 1.65 boyum
Sevde123 Bende 18+5 oldum 17 haftada hissettim smdi tekmelerini bile çok rahat hissedebiliyorum karnımı top sahası niyetine kullaniyor galiba 😂😂
HseyinHmeyraBakrl Bende 19 haftalık oldum 2 haftadır çok net hissediyorum kızlar göbüşümde baya bir çıktı🤰🤰
SezginEbruVural Saganakvalla benimde öyle bende 54 kiloyum kilo aldım ama yok yani 3 aylık olan arkadaşımın bile çıktı yani baya belli oluyo benim 4 buçuk aylık belli olmuyo stres yapıyorum kendi kendime 😔😩😢