Merhaba güzel Anneler
Size birşey sormak istiyorum.
Şuan 24 haftamdayim grcen hafta doktor kontrolüm sağ tarafta direnç olduğunu söyledi doktorum. Bu durumu yaşayan var mı korkmam gereken bir durum yada beni ne gibi seyler bekliyor ne yapmam gerek önerileriniz var mı?
Şimdiden teşekkür ederim.