msyndmr iyi akşamlar arkadaşlar bebek düşünüyoruz adetime 6 gün var göğüste hassasiyet kenar kısımlarında dolgunluk var böyle şişkinlik var ara ara karnm ağrıyor acaba bebek tutmusmudur ki
Sltn01 msyndmr ben adetime 1 gün kala kan testi yaptırdım ve gebelik çıktı. Bende sık idrara çıkma vardı ilk belirti . Adetinin 3 gün geçmesini bekle
Sweetblonde88 msyndmr yumurtlama gününden itibaren 12-13 gün gecmeli minumum. Yinede sonuc vermeyebilir. Kan testinden bahsediyorum. Ben adet olacagım gün yaptırmıştım. Kasık agrım fazlaydı. Ama benim adetim şaşmaz. O yüzden aynı gün şüphelendim. Yaptım.
Tugbardm msyndmr canım benim adetten 3 gün önce bir anda katı bi akıntı geldi şeffaf o an şakasına aha ben hamileyim demiştim cidden hamileymişim
Yubu Bana göre hamilelik belirtisi ile adet aynı ama akıntıda değişiklik fark ederse yani daha az ve kıvamı yoğun ozmn hamilesin
Huzurumuz Herkesın farklı olur cnm benımkı aşırı gögus hassasıyetyle bellı olmustu cok fazlaydı hıc olmadıgı kadar
msyndmr bende regli olacağım zaman hiç bu kadar göğüs hassasiyeti hissetmemiştim birkere düşük yaptım nisan ayında o zaman da böyle göğüslerim çok hassastı meraktan çatlıyorum 😊