Merhaba Anneler 😍
ben 23 haftalık hamileyim ve hala beneğimizin cinsiyetini öğrenemedik 😂 17 haftalıkken Türkiyede Özel hastanede kız olduğu söylendi 2 hafta sonra avusturyaya evime döndüm burdaki doktor 19. Haftamda daha erken henüz bişey diyemem ama erkek olabilir bacağının arasında bişey var göbek bağıyla karıştırıyor olabilirim emin degilim dedi 🤦🏻♀️ Karıştı aklımız 😁 sizde nezaman belli oldu yada yanilan oldumu hic 🙈🙈