azizeguneyy Rumeysa-ayse sezaryen olduğumda 2 gün yoğun bakımda yatmıştım 3. Gün odaya aldılar odada süt sağma pompasıyla mememi sağdığımda sütüm gelmişti çocuğu 3. Gün emzirdim
Sweetblonde88 Rumeysa-ayse ertesi gün gelmeye basladı. Bende cocuk emdikten sonra sagarak tamamen boşalttım. Süt sıkıntısı yaşamadık.
filiz08 Rumeysa-ayse hemen gelmişti ama eve gidip duş alıp dinlendikten sonra esas o zaman geliyo genelde
Aysenur00 Ertesi gün pompayla sağdığımda 10ml geldi o da bebeğim için yeterli zaten 40 günfür pompayla sağıp veriyorum çok şükür bebeğime yetiyor.
_Merius_ Aysenur00 canım pompadan ziyade emzirmeye çalış bebek emerken süt daha da çoğalıyor yani başka bir sıkıntı yoksa tabii🧡
_Merius_ Rumeysa-ayse hemen geldi hiç korkma stres yaparsan daha zor gelir rahat ol 3 gün içinde gelmesi bekleniyor bi kaç gün içinde de çoğalır kişiye göre değişir yani ama sen sakın stres yapma rahat ol doğum şekli değil sutu getiren bebeğin göbek.kordonunun kesilmesi