KeriminAnnesi Uzanırken uyurken falan nasıl yatmalıyız sırtüstü yatmamız ne kadar dogru ben 18.0 haftalık gebeyim sırtüstü daha rahat hissediyorum siz kaç haftalık nasıl yatıyorsunuz kızlar 😊😊😊
Yaya123 KeriminAnnesi nasıl rahat edıyorsan tabikıde. karın üstu iyi degılmış bende öyle yatmayı cok sevıyordum artık yatmıyorum Arkdasımda doktor demis sol tarafa dogru yatarsan bebegın daha rahat nefes alıyormuş 🙂
Cigdembakar KeriminAnnesi bende sırt üstü yatıyodm hep şuan 19+5 günlüğüm ama bi haftadr felan sırt üstü yatnca ağrım oluyo sanırm bebek tepki veriyo yan yatnca sorun yok gece sürekli dönmekten uyuyamıyorm hatta😂
gizemmm Bende sırt üstü çok rahat ediyorum belim çok ağrıyor çünkü hep yan yatınca 29+4 üm. Doktoruma da sordum sırt üstü yatmanın bi sakıncası yok bebek rahatsız olsa seni etkiler ve senin dönmeni sağlar dedi. Geve boyunca bi sağa bi sola yatıyorum en son sırt üstü buluyorum kendimi 😄
Sinemm gizemmm aynen bende sırt üstü daha rahat ediyorum doktorum yatabilirsin dedi rahatladim çünkü çok şey duymuştum sol da yatin filan öyle rahat etmiyorum:/
Baharymk Ben 35 haftalığım şuan ve bu son zamanlarda özellikle sırt üstü yatmak imkansız bana 😖 Sırtıma okadr baskı oluyo ki ağrı yapıyo bu da. Bende sol tarafa yatılmalı die biliyorum kan akışı daha hızlı ve nefes almak daha kolay oluyormuş bebek için.Bilginize..
Kezu17 sağa yatınca sol kalçam, sola yatınca sağ kalçamda inanılmaz bir ağrı oluyo sabaha karşı. Sırt üstü yatınca geçiyor ağrı. Daha 15+5 im. Bu durumu yaşayan oluyor mu kızlar? Ağrı uykudan uyandırıyor beni 😫😫😫
Derindeniz Kezu17 bacağımın arasına minik bir yastık koyuyorum canım.iki bacak arası,yan yatarken.o zaman olmuyor.yastığın büyüklüğü minik yolculuk yastığı kadar yeterli.
safirkozalak Sola dönerek uyumak en sağlıklısı bebek için sonrasında da sağa dönerek uyumak... ben 39. Haftadayım zaten 3 aydan sonra yüzüstü yatmak hayal oldu şimdilerde sırt üstü yatmak da bir o kadar zor
HazelBaskal Sirt ustu yatinca rahim arkaya dustugu icin kalbe giden buyuk damarlardan birini tikayabilir kan akisni engelleyebilir diyorlar ama genelde bilemiyorum ben korkup saga yda sola yatiyorum🙄
Pinaryyim HazelBaskal sırtüstü yatarken buluyorm kendimi sürekli doktorum sola dogru yatmamı söyledi 😭
HazelBaskal Gerci uyku halinde kontrol edemiyor insan ne kadar dikkat etsemde kendimi sirt ustu buluyorum hep😂😂