seheryldrm mihrinazsumbul kayıtlı olduğun sağlık ocağı tam 20 haftalıkken aşı için çağırıyor bir ay sonra da ikinci dozu oluyorsun
Mucize001 23+1 oldum 1 ay sonra yani 2 gün sonra bir doz daha var.kadın doğuma göre 3 doz daha doğumdan sonra var.başka sıkıntılarından dolayı neden 3 tane daha bende sorup ognemedim.zamani gelince öğrenirim artık.😨