aslimutlu1 Aynur-Drtli 6 haftalık kasılma derken ? Gazın vardır canım . Kabızlık yasıyorsan normaldir
hilobero Aynur-Drtli Kasılmayı hiç duymadım normal mi acaba? Bende 7 haftalık hamileyim kasıklarım çok ağrır benim ama bu normal doktorum da demişti. Sağlıkla al kucağına canım🙏
Hazaaalll Kasılmayı hissetmen mümkün değil ki 🤷🏽♀️ Bağırsaklarında gaz sıkışması gibi bir şey olabilir diye düşündüm ben de