Kızlar elif hanımda doğum yapanınız var mı bugün tekrar alttan muayene oldum daha önce çatıda kemiğimin basık olduğunu normal doğumun zor olucağını ama yinede deniceğini söylemişti bugün ise tekrar kemiğin çok basık nstde ki sancılarınla bebeğin çoktan aşağı inmesi gerektiğini ama inmediğini normal doğumun olmucağını denesem bile saatlerce sancı çekip sonunun büyük ihtimalle sezaryenle biticeğini ama kararı bize bıraktığını söyledi sizce ne yapmalıyım?