Benimde ilk zamanlar öyleydi alttan muayene ile baktı boş gebelikmi ne anlayalım die. Çok şükür ki kalp atışını duymuştum 😍 öyle olduğunda dr. Bana bol su iç sıkış iyice öyle bakalım demişti o zaman üstten görmüştü. Sonra sonra onada gerek kalmıyo normal bi şekilde ultrasonla bakıyo takma yani kafana