purplemallow28 Ben 21. Haftamda yaptırdım ilk dozunu hafif kızarıklık şişme oldu çok hafif bide bikaç gün üzerine yatamadım acıdı sızladı ama en fazla 2-3 gün sonra geçiyor 😊 Menes
Baloglum93 Menes 20+5 de yaptırdım ilki çok acımadı ama bir ay sonra ikincisi yapılıyor o çok acımıştı sanırım aşıyı vuran kişiyle alakalı
purplemallow28 Menes tok karnına gittim bu aşıda açlık tokluk şartı yok kahvaltınızı yapıp gidebilirsiniz 😊
Bilgeninannesi İlaçların yan etkileri olduğu gibi aşıların da yan etkileri olur bu da kişiden kişiye değişiklik gösterir. Doktorunuzla iletişim halinde ilaç kullanın ya da aşı yaptırın 😊
Nur-11 21 ve 25 ye yaptırdım ilki çok acıdı çok şişti 1 hafta ne kolumu kaldırabildim ne üstüne yatabildim uyurken o tarafa yattım mı bağırarak uyanıyordum ama ikincisinde sadece iki gün hafif sızlama yaşadım
busra-mutluanne1 Buseeeee evet canım haftaları var sağlık ocağına kayıt yaptırmışsan sana tarih verirler veya ararlar vakti geldiğinde
busra-mutluanne1 Menes bende dün yaptırdım aşıyı çok ağrısı sızısı yok biraz kolun hassaslaşıyo ikinci günüm hala devam ediyo banada ebe 2 3 gün sürer dedi üzerine yatamıyorum o kadar pek bi ağrısı yok dokunmayınca🙂
Baloglum93 Bebek1 5 doz galiba birinci 20. Haftada ikinci 24. 3. Altı ay sonra bebeğin dogumundan sonraya denk geliyor 4. De bir yıl sonra 5. Bilmiyom
HLYK90 Menes ben iki dozu da yaptırdım biri 20 de biri de 24 te biraz ağrı oluyor kolda ama anneyi ve bebeği koruyor hiç korkma yaptır canım