Herkese merhaba hanımlar 🌸 son reglim 30 ekim -5 kasım arası oldu. 28 kasımda kan ve idrar tahlili verdim ikisi de negatif çıktı. Âdet döngüm 35 günde 1. Şu an âdet belirtim hiç yok, normalde sivilcelerim çıkar, göğüslerim aşırı hassaslaşır vs. Bu şekilde olup da gebe kalan var mı acaba