Ebrueylul allah yardımcın olsun canim daha çok küçük inşallah düzelir de biraz daha geç alırlar bende hep özel hastanelere gittim hicbir doktor üstünde durmadı devlet hastanesine gittim de orda farkedildi belki de çok önceden başlamıştı gerilik cuma günü 38 hafta olacak inşallah hala 4 hafta gerilik var bebegimde 2 hafta olanlar çok korkmasın doktorlar ciddi bir gerilik değil dediler ama 3 4 ve 5 hafta gerilikler ciddi sıkıntı ile sonuçlanıyormuş Allah hepimizin yavrusunu korusun insallah