Kızlar merhaba. 26+1 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı yarın sabah şeker yüklemesine gideceğim. 51 kg ile hamile kaldım şu an 60 kg olmuşum. Doktor bugün beni çok korkuttu, 3 kg hakkın kaldı daha 3 ayın var nasıl yapacağız dedi. Onu yeme, bunu yeme bir sürü şey söyledi, hatta diyetisyene yönlendirdi. Ben çok abartmasam da arada tatlı ve çıkolata yiyordum şimdi doktor yasakladı. Sadece tadacakmışım. Eşim de dikkat etmediğimi söylüyor o da sinirlerimi bozdu. Sizler kaç kilo aldınız?