Kubraa23 Kızlar oğluma oda yaptım ama bazı eksikleri kaldı avize, abajur, halı ve kapı süsü gibi şeyler yaptıracağım siz nerden ne kadara yaptırdınız?
Dtgk Kubraa23 halı ve avizeyi ikeadan aldım https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/aydinlatma/cocuk-odasi-aydinlatmalari/80346875/trollbo-sarkit-lamba.aspx?gclid=EAIaIQobChMIiI6AicOX5gIVio2yCh2ZRQIUEAQYASABEgLsRfD_BwE halıyla ayni renk fon aldım Zarahome dan sarı renk kulp aldım çok uyumlu oldu 😊