Ben en ufak çıktığında en azından öyle gezmektense iki haftada bir gidiyorum, doğumumda yakın olduğu için kuaförüm gelmeyecek olanları bile tek tek uğraşıyor. Bence sizde öyle yapabilirsiniz baktınız hafif hafif çıktı gidin sonuçta hiç bir kuaför asla almam demiyor.